سفيد و عاصي، استانداران سابق خاتمي و احمدي نژاد، براي حمايت از اولياء و صدر بميدان بيايند! پاسخ محمد رضا شوق الشعرا به مطلب آیا آقای صدرالساداتی حاضر است این ریسک را بپذیرد که در تبلیغاتش از عکس آقای احمدی نژاد استفاده کند ؟! (انتخابات مجلس هشتم 412 )

 

ريسك يا حماقت!؟ مسئله اينست! هدف، وسيله را توجيه مي كند!؟

سفيد و عاصي، استانداران سابق خاتمي و احمدي نژاد، براي حمايت از اولياء و صدر بميدان بيايند!

يكي از طرفداران دو آتشه «كلانتري» و «سفيد» در يزد، در مطلبي، از رقيب اولياء خواسته تا ريسك كرده و در تبليغات انتخاباتي، همچون اولياء كه براي كسب راي، عكس خودش را كنار عكس خاتمي گذاشته، احمدي نژاد را همچون خاتمي كوچك كرده، وسيله اي براي رسيدن به هدف و قدرت نمايد، و با عكس و تابلو احمدي نژاد به ميدان كوچك انتخابات يزد بيايد، و اما دولت نهم و احمدي نژاد، چه احتياجي به يك راي نماينده يزد در مجلس دارند!؟ و مهمتر اينكه چرا بايد شان و قداست خود را اينگونه پائين بياورند!؟

براستي آنها كه بجاي پيشنهاد گفتمان و مناظره، اينگونه براي معروفيت و توجيه يك عمل ناپسند مي نويسند:

« با توجه به اینکه آقای مهندس اولیا به صراحت افزون بر توانایی ها و تجارب مفیدش از حمایت آقای سید محمد خاتمی(!) برخوردار بوده و در تبلیغاتش از عکس وی (!) بهره(!) می جوید، آیا آقای صدرالساداتی حاضر است این ریسک را بپذیرد که در تبلیغاتش از عکس آقای احمدی نژاد(!) استفاده کند ؟!»

آيا الفباي اخلاق و سياست را مي دانند!؟

چرا بايد آگاهانه به شعور مردم توهين كرد و بنام آزادي و اصلاحات، براي مردم قيم و بزرگتر و كلانتر تعيين نمود!؟ تا به كي بايد مردم، فريب عكس و نام و تصوير شخصيت هاي بزرگ و سياسي و فرهنگي را بخورند، و يخاطر گل روي بزرگان، به كوچكان راي بدهند!؟ مگر مردم، خودشان چشم و عقل و قدرت شناخت و تصميم گيري ندارند!؟

بياييم براي چيزهاي كوچك و منفعت، بزرگان را هزينه نكنيم و ميدان كوچك يزد را به كوچكان يزد بسپاريم، و اما اگر قرار است كه مردم بخاطر نام ها و عكس ها راي بدهند، پيشنهاد مي كنيم چون اولياء رابطه خوب و نزديكي با مهندس سفيد دارد، و صدرالساداتي با عاصي، اولياء عكس خود را در كنار عكس غلامعلي سفيد چاپ كند و صدرالساداتي عكس خود را كنار ابوالقاسم عاصي، يعني اينكه استانداران سابق خاتمي و احمدي نژاد، بجاي خاتمي و احمدي نژاد به ميدان انتخابات كوچك يزد بيايند، و با هم دست و پنجه نرم كنند.

باور كنيم كه هزينه كردن از بزرگان ريسك نيست، كه حماقت است، و اما صدرالساداتي، بسيار عاقلتر از آنست كه بخواهد...

منبع :وبلاک توفان

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا